Vlaicu Golcea este unul dintre cei mai buni instrumentişti jazz din România, absolvent al Academiei de Muzică din Bucureşti, contrabasist de excepţie, compozitor şi membru al Uniunii Compozitorilor şi Muzicologilor din România. În anul 2009 a primit premiul Uniter pentru muzica de teatru.
Este sau a fost implicat în
numeroase proiecte de muzică jazz,
atât în forma lui pură cât şi fuzionat cu muzica electronică, caracteristica lui fiind deschiderea spre inedit, spre nou, spre
a experimenta cu diverse grupuri de
instrumentişti precum Aievea, Allegria, Bucharest AV, Ciot, East Village, Glidq (DJ
Vasile, Electric Brother, Vlaicu Golcea, Sorin Romanescu, Tavi Scurtu, Victor
Stoian, Luiza Zan), Iordache, Jazz E-scape, Jazz Unit (cu Lucian Ban, Edi Neumann,
Eugen Nichiţeanu, Ferdi Schukking, alături de care a înregistrat primul album de jazz live din România,
numit "Changes - Live at Green Hours"), Midi Overdose, NoBo (Vlaicu
Golcea, Rudy Teianu, Ion Baciu Jr., Vlad Popescu, VJ Casa Gontz), Rhapsody
Chamber Orchestra, Shukar Collective, Sunday People, The Rebop Factory, The
Underground Acid.
Îmbină chiar şi
elemente din folclorul românesc, Marta Hristea, artista care apare în numeroase
grupuri din cele enumerate mai sus, fiind o excepţională
interpretă a unor cântece adănc înrădăcinate în trecutul muzical al poporului, cântece culese parcă de la poarta săteanului
român. Hristea a mai prelucrat cântece de factură folclorică pe
albumul "Villacross Passage" (1998, Electrecord), realizat cu Mircea
Tiberian, Cristian Soleanu, Emil Bâzgă şi Horst Nonnenmacher, sau în cadrul colaborării cu Interzone Jazzorchestra, pe materialul "Transylvanian
Grace" (2002, Not Two Records). Marta
şi Golcea au mai înregistrat împreună un album
cu colinde în anul 2003, intitulat "Colinda Noastră", distribuit prin Green Records.
“Am cântat prima oară împreună cu
Vlaicu Golcea <via> Mircea Tiberian, prin '98 (?). Pe vremea aceea Vlaicu
era <contrabasist de jazz>, cu toate că mai avea încă plete şi haine de
rocker. Îmi amintesc de acel concert, destul de slab, la Filarmonica din Piatra
Neamţ, după care păream amândoi destul de stânjeniţi după o oră de cântat
<jazz standards>. Nu a fost să fie.
Cred că primul proiect de-adevăratelea a fost cel cu <East
Village>, care a început ca un trio, cu Sorin Romanescu. A urmat cel cu
<Aievea> cu Sorin, Matze, Electric Brother şi Raul Kusak, în 2002. Cu
toate că înregistrările ambelor au fost, de fapt, o improvizaţie, îmi place să
le reascult. Sunt sincere şi proaspete, cu toate imperfecţiunile inerente.
O paranteză: mai târziu, studentă fiind la conservatorul din
Rotterdam am avut coleg un pianist german care şi-a petrecut un an în România
inainte de studii. Când a aflat că sunt din România m-a întrebat dacă ştiu de
<Aievea> - îşi cumpărase şi CDul (cel din 2002). Eu aproape că uitasem că
<a fost odată aievea> (ha-ha) aşa că am fost foarte impresionată, că n-a
trecut timpul peste noi în zadar şi cineva, undeva, ne ascultă.
Formula <Aievea> s-a schimbat mult de-a lungul anilor urmând
ca în 2009 să scoatem <Cinema>, un album bine închegat, bine lucrat, în
care mă regăsesc 100%. În formula Vlaicu, eu, Cristi (Electric Brother), Tavi
Scurtu şi Uţu Pascu. Este de departe proiectul de care sunt cel mai mulţumită,
în afara, probabil, de ceea ce pregătim acum!!! Sunt sigură că cei care vor
vizita Spitalul Amorului se vor interna voluntar pe dată! A fost ideea lui
Vlaicu (din nou) să lucrăm cântece culese de Anton Pann. Mă simt mult mai
confortabil să cânt în limba română şi cred că aveam nevoie de aşa ceva după
ani buni de stat în afara ţării, unde vorbesc (prost) o limbă straină.
Mi-am dorit întotdeauna să cânt muzică românească, am şi încercat cu
Vlaicu în discul de <Colinde> şi pe albumul <Lina>. Eu sunt din
Bucureşti, din familie de orăşeni şi cumva îmi este peste mână să cânt folclor
original. Însă muzica de mahala sau lautăria fac parte din copilăria mea într-un
cartier nu chiar select al Bucureştiului. Culegerea de cântece a lui Anton Pann
rezonează oarecum, de departe, în istoria oraşului meu şi poate doar citând
<Ciocoii vechi şi noi> să am habar de atmosfera din Bucureşti de pe la
1850. E greu de ştiut cum sunau şi cum se cântau aceste melodii - am consultat
o culegere apăruta recent şi ceva interpretări ale unor grupuri de muzică veche
care probabil au studiat versiunea în notaţie psaltică. Rezultatul va fi ceva
între ce am ascultat şi citit şi închipuirea mea. Asta numai despre voce - ce
pregătesc ceilalti: Vlaicu, Raul Kusak şi Dan Ivascu (vezi
www.spitalulamorului.ro şi www.greenhours.ro) se poate vedea la Green Hours, pe
data de 4 iunie.” (Marta Hristea)
Marta Hristea a mai colaborat cu Interzone Jazz Orchestra (Mircea Tiberian, Vladimir Karparov, Adam Pieronczyck, Horst Nonnenmacher, Maurice De Martin, Topo Gioia) si multi altii.
Marta Hristea - Villacross Passage (1998, Electrorecord)
Album realizat in colaborare cu Mircea Tiberian (Piano), Cristian Soleanu (Saxophone), Maurice De Martin (Drums), Emil Bâzgă (Trumpet), Horst Nonnenmacher (Double Bass).
No Way Back
Ioane, Ioane
Somehow
Vilacross Passage
This Time
Alone
Autumn Glow
Infant Song
He
Golden Moon
Doina
Dar nu numai acest duo emblematic a
încercat să insufle ascultătorilor acest îndemn de întoarcere spre
origini, de elogiere a datinilor, cântecelor, ci toţi cei implicaţi alături de cei doi.
Matze a combinat în stilul
caracteristic, industrial, electro, cuplat sau nu pe hardcore, teme folclorice
în piese precum "Jalnika", alături de
un anume Moş Ghe, sau "Viorica",
"Homan" cu Irina Loghin, "Drag Îmi E Bădiţă Cu Tractorul" de Dorina Drăghici şi multe
altele.
"Cocoşei Negri" este interpretarea lui Electric Brother de pe
primul album cu acelaşi titlu
al acestuia, pe care se mai găseşte piesa "Didadada" cu Hristea şi "Glas" alături de Vlaicu
Golcea.
Mere Mortals a dedicat un album
întreg acestei teme ancestrale, semnând în anul 1997 "Ethnic Dub Simmphony
In Ten Parts", dar şi alte
single-uri precum "Endless Nights", "Kaja" sau "Luna Tahina".
NSK a reînviat tradiţia drăgaicelor
pe "Proiectul Verde", iar pe "Paris - Lisbon" reiau tema
"Jalnika", într-o manieră Natural
Soft Killers.
Grooveoholics au remixat piesa
regretatului Ion Dolanescu, "Mandro Cănd Oi Muri Eu", redenumind-o "The Traveller".
Astfel, undergroundul muzical
românesc încă rămâne conectat la trecut, încă retrăieşte perioada cântecelor vechi,
populare, sau partea mai distractivă, comică a comunismului,
combinând socialul cu muzicalul, rămânând
foarte aproape de ascultatori şi de
cotidian.
Solo, Vlaicu Golcea a lansat în anul
2004 două frumoase albume de muzică ambientală, la casa
de discuri autohtonă La
Strada Music: "Qualia - Ambiental Dub" şi "Ambiental Swiss - Music For Dreaming".
Vlaicu Golcea - Qualia Ambiental Dub (2004, Soft)
Dub Sequence
Colours
Solitary Moon
Inner Trust
...18
Lydian Dream
...16
Memories
Metamorphosys
...17
Bucharest - Magheru Boulevard
Shells
Vlaicu Golcea - Ambiental Swiss (2004, La Strada)
Golden Pass Line
Vieille Ville 01
Jungfrau
Eiger
Lausanne
In Munti
Miles Davis Hall 2.14 AM
Lebede 1
Monch 1
Interlaken (feat. Marta Hristea)
Monch 2
Rue Des Alpes
In Munti (feat. Marta Hristea)
Montreux Jazz Festival
Le Man
Golden Pass Line 2
Acum trec la descrierea în câteva cuvinte a proiectelor
de muzică jazz, nu jazz, world music sau de fusion, la care Vlaicu Golcea a
colaborat de-a lungul timpului.
Aievea
Aievea este o formaţie de muzică jazz/nu-jazz, în a cărei componenţă se găsesc artişti dintr-o paletă largă de genuri precum muzica electronică, jazz, folk, drum and bass şi aşa mai departe, oameni cu o largă cultură muzicală şi instrumentişti desăvârşiţi.
Formula este una destul de variată, cu un nucleu central şi numeroşi alţi colaboratori, dintre care îi
amintesc pe Cristian Soleanu (saxofon), Electric Brother (chitară), Marta Hristea (voce), Matze (sampler), Raul Kusak (clape) Sorin
Romanescu (chitară), Tavi Scurtu (percuţie), Uţu Pascu
(sound designer), Vlaicu Golcea (contrabas). Alături de aceştia este
prezent în spectacole şi Casa
Gontz, responsabilul de vizual, astfel încât este întregită ideea de grup multimedia, multicultural.
O mulţime de premii câştigate de
aceştia: premiul pentru excelenţă în muzică acordat
de revista Cuvântul în 2003, Trofeul Radio Bucureşti în 2003, premiul pentru cel mai bun grup de jazz al anului 2002
acordat de revista Societatea Naţională de Radiodifuziune.
Discografia valorosului grup Aievea
cuprinde două albume. Primul dintre acestea a
fost lansat în anul 2003 şi s-a
numit "Scared Of Jazz", imprimat la casa de discuri La Strada Music.
Acesta a fost produs de câtre Matze, Electric Brother, Vlaicu Golcea, Sorin
Romanescu, Marta Hristea, Raul Kusak, Cristian Soleanu. Cel de-al doilea dintre
ele a fost "Cinema", self-released în anul 2009, la a cărui producţie au
contribuit Electric Brother, Vlaicu Golcea, Marta Hristea, Tavi Scurtu şi Uţu Pascu. Acesta a fost lansat
într-un mod foarte original. Lumea care dorea sa îl procure era invitată cu un stick, pentru a îl copia direct de la artişti, care conştienţi fiind de pirateria existentă pe piaţă s-au
gândit: "dacă tot vrei să copiezi muzica noastră,
copiaz-o măcar de la noi". De asemenea
a fost o ocazie de a te apropia de artişti, de a
strânge mâna şi a schimba două vorbe, de a felicita acel om care a muncit extrem de mult ca să ai acasă în liniştea dormitorului un album care să îţi încânte urechile. Astfel, o iniţiativă demnă de laude.
Spre deosebire de celelalte compoziţii
în care a cântat, Marta Hristea a adus o alură
mai modernă acestor materiale, o
perspectivă mai "nu", mai
originală, diferită de
orientările sale puternice faţă de
folclor de până atunci. Multe piese
cântate în engleză, o sound modern, chill,
relaxant, perfect pentru o călătorie
la drum lung, o vacanţă însorită
sau pur şi simplu o seară în
care să stai pe fotoliul tău
în penumbră. Cu siguranţă una
dintre cele mai valoroase grupuri de muzică
românească.
Aievea - Scared Of Jazz (2003, La Strada Music)
And Most Of All
Valleys Of Indifference
Everything's Possible Tonight
I Will Remember
Perhaps
Vision For Two
Night Journey
Dream
Scared Of Jazz
Everything's Possible Tonight (Radio Edit)
Aievea - Cinema (2009) [download free]
Joy Of Life
Slowly
Papillon
Am Uitat
Traces
Crazy
Cinema
Red
Ada Kaleh
Azi
Light
It Happened Last
Turn Back Time
Allegria
Bucharest AV
În 2008 Bucharest AV a lansat
albumul "Szymanowski Re:loaded" (X Design Services, produs de Vlaicu
Golcea, Daniel Ivaşcu, Oana
Mariş), o înregistrare a concertului
de la Teatrul Act şi o
interpretare după creaţiile compozitorului Karol Szymanowski.
Bucharest AV - Szymanowski Reloaded (2008)
Grazyna Bacewicz - Trio for Oboe, Violin And Cello
Part I
Part II
Reconstruction
Part III
Collective Improvisation - Raw 1
Karol Szymanovski - Sonata In D minor Pp. 9 for Violin And Piano
Part III
Collective Improvisation - Raw 1
Karol Szymanovski - Sonata In D minor Pp. 9 for Violin And Piano
Reconstruction Part I
Part II
Part III
Collective Improvisation - Raw 2
Karol Szymanovski - 1st String Quartet In C Major Op. 37
Part II
Part III
Collective Improvisation - Raw 2
Karol Szymanovski - 1st String Quartet In C Major Op. 37
Part I
Part II
Part III
Part II
Part III
Ciot
foto: vlaicugolcea.ro
Ciot - Ciot (Unsigned)
Aoleo Ce Noapte Mare
Dreada
Sapte Vai
Busuioc
Nori
Singuratatea Unei Dimineti
-
Vlaicu Golcea & Marta Hristea - Lina Music For 1001 Poems (2007, Green)
Albumul realizat alaturi de Daniel Ivascu (drums), Oana Măriş (oboe), Raul Kusak (keyboards), Alex Harding (clarinete), Ştefania Amarinei (cello).
Lina (Dedicated To Piti)
Espana (feat Horia Barna)
Endless Story
5 a.m.
November
Dusk
Corindeni (Dedicated To Doru Ionescu)
The Lake (Inspired By Petr Lebl's Poem)
For An Unknown Lover
Espana (feat Horia Barna)
Endless Story
5 a.m.
November
Dusk
Corindeni (Dedicated To Doru Ionescu)
The Lake (Inspired By Petr Lebl's Poem)
For An Unknown Lover
East Village
foto: vlaicugolcea.ro
Grupul a
luat naştere în anul 2002 şi reunea muzicieni precum Marta Hristea (voce), Sorin Romanescu (chitară) şi Vlaicu
Golcea (contrabas). Apoi au apărut în
formulă şi alţi instrumentişti pe post de invitaţi: Electric Brother (chitară), Mihai
Iordache (saxofon), Mircea Tiberian (pian), Raul Kusak (clape), Tavi Scurtu (percuţie), Tom Smith (trombon), Vlad Popescu (percuţie). Stilul abordat este unul clasic, electric,
psihedelic, cu influenţe
contemporane drum’n bass şi funk.
East Village au înregistrat împreună două excelente
albume live la Green Hours, primul numit "Non Entropy" (produs de
triou-ul fondator), iar cel de-al doilea, în 2005, intitulat "11 – Live la
Green Hours" (produs de Electric Brother, Mihai Iordache, Mircea Tiberian,
Raul Kusak, Tavi Scurtu, Tom Smith, Vlad Popescu). Toate compoziţiile de pe cele două albume
au fost improvizate, o caracteristică de bază a acestui grup. Pe aceste două materiale sunt reluate teme folclorice, atât de
potrivite stilului vocii, talentului şi trăirii artistei Marta Hristea. East Village, alături de Aievea şi
Bucharest AV, reprezintă unele
dintre cele mai valoroase grupuri jazz/nu-jazz, dar nu numai, ale ultimilor
ani.
East Village - Non Entropy (2002, Green Hours)
Mama's Blues
Perfect Time
Under A Cristal Bell
I Will Remember
When Memories Of You...
Non-entropy
Temporary Lovers
After The Love Is Gone
East Village - 11 Live la Green Hours (2005, Green Hours)
Dark blue
Anolo Ianolo
Cured by words
Ioane, Ioane
Temporary lovers
When memories of you
Hallucinating journey
Passacaglia
Habanera
A little bit
Where the seaguls fly
Ease Village & Sunday People & Electric Brother - 2 x 45 Play (2004, Phazzadelic)
East Village & Electric Brother - Perfect Time
Mihai Iordache
Iordache - Dissipatin (2005, A & A)
Bitter End
Didjeridu
Easy Way Out
Fiare Vechi Luam
Lonely Town
Missing Person
Next Gig
Portofino
Jazz e-Scape
Jazz Unit
Jazz Unit - Changes (Live At Green Hours) (1998, Green Hours)
Jean Pierre
Assi Che We Nie
Fingus Mingus
Portrait
Lonely Woman
Time For Trane
Africa / Part 1 & 2
Midi Overdose
foto: vlaicugolcea.ro
Rhapsody Chamber Orchestra
Sunday People
Sunday People este axat în special spre atmosfere ambientale. Au realizat împreună cu Dana Sandu două albume, primul intitulat "Telepathically In Love" (2004, Phazzadelic) şi al doilea imprimat în 2003 la Sofa Music, numit "Untold Stories". Ambient, chill out, downtempo, nu-jazz, totul combinat în două extrem de frumoase materiale, cu un sound foarte bine aşezat, liniştitor, cu o voce superbă, cea a Danei.
Fraţii Nasser au mai colaborat prin intermediul proiecteor Grooveoholics şi Sunday People alături de Madison Park, adică James şi DeAnna Cool.
Sunday People - Telepathically In Love (2004, Phazzadelic)
Sabah
Telepathically In Love
Love Solution
Little Man Big Man
Sunrise On Jupiter
Disguises
You
What I Need
No Turning Back
Trip To Bali
A Journey Into Your Eyes
Sunday People - Untold Stories (2003, Sofa Music)
Wake Up
It Helps You Come With Me
Between Them
Intifada Blues
If I Could Stop Time
Believe In Me
Endless Kiss
We Exist
Sound Of Thoughts
Somewhere Sometime
Touchable
Winter
The Rebop Factory
Margento reprezinta un grup unic, ce imbina muzica, poezia si pictura. componenta este urmatoarea: Maria Raducanu / Sorina Enea (vocals), Valentin Baicu (keyboards), Valentin Nicolescu (drums), Costin Dumitrache (guitar) si Chris Tanasescu (fondator) responsabil de naratiune, respectiv Grigore Negrescu cu action painting.
Vlaicu Golcea & Sorin Romanescu & Maria Raducanu - Pe Vale (2002, La Strada)
Pe Vale
Clouds
Cintec De Mireasa
Trei Focuri
Corindeni
A Lift To The Sky
Fata Dalba De'mparat
...002
La Desiree
Pe Vale (Radio Edit)
Maria Raducanu - Ziori (2010, Tzadik)
Am Ibovnic La Mizil
In Gradina La Ion
Trei Lumini
Pana Cand Nu Te Iubeam
Pe Deal Pe La Cornatel
Colo Sus Pe Langa Luna
Doina
Maria Raducanu & Mircea Tiberian - Lumini (2003, La Strada)
Zori De Ziua
Drumu-i Lung
Marie Si Marioara
Nicaieri
Pe Deal Pe La Cornatel
Corindeni 1
Trei Zile Sfinte
Scarloiene
Corindeni 2
La Soare-apune
Pe Dealul Placintelor
Pelin Beau, Pelin Mananc
Paparude
Sanziene
Margento - Margento (2005, Soft)
Car F***
Cartea Cu Venus
Mom's Papa's Wake
Ceausescu's Thumbtacks
Pier Paolo Pasolini's Petroleum
Venus Repenting
Dupa Apa
Half Hell
The Underground Acid
The Underground Acid a fost un grup
destul de inedit, format din artişti ai
muzicii jazz precum Cătălin Milea, Electric Brother, Mihai Iordache, Sorin Romanescu şi Vlad Popescu, la care
s-au alăturat MC într-o atmosferă cu adevărat "acidă":
Junkyard, Mara sau Dru Klein.
"Underground Acid a
fost unul din primele proiecte la care am participat ca invitat. Atunci Vlaicu
era printre puţinii care îndrăzneau
să urmeze o direcţie
proprie. Pentru mine a fost şansa să
cânt alături de un grup al cărui
coeficient de inteligenţă muzicală şi
creativitate era foarte ridicat, iar lucrul alături
de ei mi-a deschis o nouă perpectivă şi
atitudine. Deşi percepţia
mea în acel moment a fost într-un fel constrânsă de
anumite aspecte pe care n-are sens să le enumăr
acum, experienţa mea cu acest grup a avut
poate un ecou în muzica pe care o fac astăzi,
în proiectele mele care includ elemente sonore electro-acustice. Cred că
drumul parcurs de un Edgar Varese, Schaeffer, Stochausen, sau alţii,
e o poveste fără
sfârşit, dar cu mai multe
începuturi. Pentru mine un astfel de început a fost colaborarea cu Vlaicu
Golcea.” (Cătălin Milea)
Cristian Soleanu
foto: Double Zet
Figura importanta a jazzului romanesc, a colaborat in Big Band Radio, Orchestra Nationala Radio Romania si Filarmonica Bucuresti. A fost prezent frecvent pe scena cu Mircea Tiberian. Cristian Soleanu Trio este grupul in care activeaza alaturi de Vlaicu Golcea si Vlad Popescu.
Daniel Ivascu
Daniel Ivascu exceleaza in percutie (darbuka, frame drum, shakers, rainstick), fiind licentiat al Universitatii Nationale de Arte Bucuresti, Facultatea de Arte Plastice. A fost implicat dealungul timpului in proiecte ca Allegria, Body in Pieces (progressive-fusion, activ incepand cu 2000 in formula Ivascu alaturi de Mihai Plamadeala si Catalin Vastagu), Bucharest AV, Cri-Gri (rock-fusion, debut in '96, cu Stefan Mardale, Cătălin Ştefănescu si Zsolt Bara), Imago Mundi, Jazz e-Scape, JazzOn (jazz-rock, cu Malin Cristache, Alex Borsan si Stefan Iuga), Nomen Est Omen (asemeni Imago Mundi este un ansamblu dde muzica medievala si renascentista, cu un impresionant numar de 12 albume, in care Daniel a aparut doar ca si colaborator alaturi de Mihai Plamadeala, Tania Nicolae, Iulian Anghel, Cristian Sapcu si Anca Dobre), Shape of Sound (electro-pop) si Special Guest Stars (rock-fusion, infiintata in 1997 alaturi de Catalin Vastagu la chitara si voce, memorabil talk show si recital live la legendara emisie Lipstick Traces de la Radio 21). Daniel are experienta si in arta grafica, indeletnicire pe care si-o pune in valoare in cadrul Pilgrim Projects, un shop de creatie muzicala si artistica, condus alaturi de Oana Maris.
Imago Mundi a pornit in 2001 la initiativa lui Daniel Ivascu si Oana Maris, fiind o trupa de inspiratie medievala, care interpreteaza de asemenea si muzica traditionala din diferite regiuni culturale, astfel, o imagine a intregii lumi prin prisma unui singur grup. Componenta in prezent este: Oana Maris, Catalin Stefanescu, Stefan Barbu, Adrian Buciu, precum si alti invitati. Dealungul existentei au lansat doua albume, "Musica Viva" (2002) si "Pilgrims" (2009).
Imago Mundi - Musica Viva (2002)
Pase El Aqua, Ma Julieta (anonim, Spania)
Danse Royale (anonim, Anglia)
Danza (Enrique Valderrabano)
Como Poden (Alfonso X El Sabio)
Estampie (anonim, Franta)
Recercada Primera (Diego Ortiz)
Saltarello (anonim, Spania)
Lauro / Basse Dance (anonim, Anglia)
Morisque (Tielman Susato)
Harper (anonim, Anglia)
Amor Con Fortuna (Juan del Encina)
Trotto (anonim, Spania)
Dadme albricias, hijos d’Eva (anonim, Spania)
Ductie (anonim, Franta)
Air Dance (anonim, Franta)
Imago Mundi - Pilgrims (2009)
In Statu Nascendi (Imago Mundi, sec. XXI Romania)
El Caballero (Alfonso X el Sabio, sec. XII Spania)
Como Poden (Alfonso X el Sabio, sec. XII Spania)
Terra Incognita (Imago Mundi, sec. XXI Romania)
Branle Des Chevaux (Pierre sec. XV Franta)
Españoleta (Gaspar Sanz, sec. XVI Spania)
Spanish Jeepsie (John Playford, sec. XVI UK)
In Medias Res (Imago Mundi, sec. XXI Romania)
Trotto (anonim, sec. XII Franta)
Ballet (Louis De Moy, sec. XVII Franta)
Maria Virgine (Alfonso X el Sabio, sec. XII Spania)
In Illo Tempore (Imago Mundi, sec. XXI Romania)
Winegrower’s Dance (Anonymous, sec. XVI UK)
Estampida (anonim, sec. XIV Franta)
In Abstracto (Imago Mundi, sec. XXI Romania)
Tourdion (Pierre Attaingnant, sec. XV Franta)
Shiarazula Marazula (Giorgio Mainerio, sec. XV Italia)
Port Nouaz (anonim, sec. XIII UK)
Tarantella (anonim, sec. XV Italia)
In Extremis (Imago Mundi, sec. XXI Romania)
Oana Maris
Oana Maris stapaneste oboiul si tamburina, fiind un "muzician de factura clasica, licentiata a Universitatii Nationale de Muzica, Facultatea de Interpretare Muzicala, cu o mare deschidere spre inovatie si experimental".
Raul Kusak
Numeroase colaborari cu trupe ca Aievea, Iordache, AG Weinberger, Urban Unit, Iris si Vama. In anul 2011 a lansat un album in colaborare cu Vali Racila.
I’m Crazy For My Baby
You Can’t Get That Staff No More
When Did You Leave Heaven
Sugar Mama Blues
From Four Till Late
Irene Good Night
St. Louis Blues
How Can a Poor Man Stand Such Times
Rattlesnakin’ Daddy
Is That a Monkey You Got ?
Sugar Cup
I Don’t Trust Myself
You Talk Too Much
Little Wing
Sorin Romanescu
Chitarist si basist de muzica jazz, deschis spre experimental, fiind implicat in proiecte ca Aievea, East Village (Vlaicu Golcea, Marta Hristea), Glidq, Iordache, sau The Underground Acid.
Tavi Scurtu
Tavi Scurtu este unul din cei mai buni percutionisti ai momentului. Printre proiectele in care este implicat se numara: Brigada Artistica Urbana (Ufo, Utu Pascu & others), Aievea, East Village, Glidq, Midi Overdose, Mind Change (Leizaboy, Utu Pascu, Petrica Ionutescu, Bozo, Arthur Balogh, Sasha Bota, Sebastian Spanache) si Khidja Live Band.
Utu Pascu
Brigada Artistica Urbana, Iordache, Blazzaj si Kumm sunt "putinele trupe in care este implicat Utu, care deasemenea este si inginer de sunet. Flautul si saxofonul au fost alte pasiuni de ale sale dealungul timpului.
salutare. dissipatin' si friday nu sunt "proiecte" ale lui Vlaicu Golcea (pe care il apreciez si imi place sa-l consider prieten)ci albume ale mele, la care a colaborat ca basist si (in cazul lui dissipatin')s-a implicat ca producator muzical. piesele, cu doua exceptii, imi apartin. o precizare in acest sens ar fi binevenita. cele bune, iordache
RăspundețiȘtergereBuna. Intentia mea era sa il prezint pe Vlaicu Golcea din postura "implicat in numeroase proiecte", deci colaborarile pe care el le-a avut in decursul anilor. Titlul este doar simbolic. Bineinteles ca Iordache este simbolul dumneavoastra, proiectul care se invarte in jurul numelui Mihai Iordache. Multumesc pentru atentionare si am sa iau masuri. Respectele mele.
RăspundețiȘtergereMultumesc. Inca o chestie: sunt inca, si sper sa mai fiu mult timp, membru in Kumm. Cat despre Timpuri Noi, am cantat 20 de secunde de solo de sax (pe Tanta), nici vorba sa fiu in grup.
RăspundețiȘtergere