sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Nu ştiu dacă v-am spus despre Spitalul Amorului

     Cam asta e prima idee care mi-a venit când am ascultat, "nu ştiu dacă v-am spus despre Spitalul Amorului", iar următoarea ar fi.. "trebuie să asculţi neapărat" ! Mi se pare un proiect foarte interesant, care se alătura mulţimii de astfel de experimente muzicale la care a pus umărul nonconformistul Vlaicu Golcea. Marta Hristea este o mai veche colaboratoare, o genială cântăreaţă de muzică folk, folclorică, jazz şi câte şi mai câte alte genuri, o voce care poate aborda aproape tot ce se află în sfera asta a muzicii care are nevoie de o ureche fină şi un neuronaş în plus. Alături de Golcea mai participă la ultima evadare urbană Raul Kusak, iscusitul clăpar pe care l-aţi mai putut cunoaşte via Aievea, precum şi Daniel Ivaşcu, cunoscut pentru proiectul său, Imago Mundi. Oameni grei pe care vă invit să-i ascultaţi într-un live de excepţie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !