joi, 5 ianuarie 2012

Recommends: Syo



     Syo este Chipuc George Mugurel, el este din Pitesti si iata ce ne spune despre el:


     "Am inceput in 2006 mai mult in joaca si am realizat ca pot scoate anumite sunete care legate suna ca o melodie. In acea perioada eram ascultator de industrial-techno si dnb si ma axam mult pe aceste genuri, desigur cu o tenta experimental. Prin 2009 am descoperit muzica techno, tech-house si minimal si am incercat sa evoluez pe aceste genuri din ce in ce mai mult, pana cand in 2011, in august, m-am lansat la Soul Shift Music (label din SUA). Apoi, in octombrie am ajuns cu 4 melodii si la Code 2 Records (label din Germania). Lansarile mele se bazeaza mult pe tech-house si minimal dar, cum spuneam, am o deschidere mare pe multe genuri de muzica. Ca producator am incercat sa imi creez un sound propriu, nu sa copiez ceea ce deja a fost lansat pe piata si incerc chiar sa imi creez un gen propriu de muzica. Pot lucra deasemenea si pe sonorizari, masterizari, djing si altele. Singura mea problema este ca studioul meu nu e prea dezvoltat din cauza resurselor financiare limitate, lucrand doar cu laptop si cu instrumente digitale. In schimb am invatat sa modelez sunete din sampleuri, dar sa si creez sunete proprii cu ajutorul sintetizatoarelor."



     "Mr. Syo was born in a Lab by a bunch of sounds generated by analogic synthesizers ! Now he is trying to release his work and to get out from underground. May the analogic sounds be with us !"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !