miercuri, 21 decembrie 2011

Biografii/Discografii: Electronvc


        Sub numele Electronvc a activat Cristi din Constanţa, care lucra încă din 1997 pe calculatoarele vremii, experimentând beat-uri şi manipulând sunetul "la nivel de matematică". A făcut asta din pasiune, nedorind să iasă în faţă, de aceea în anul 2005 a pus capăt proiectului. Prezenţa la festivalul TM02Base cât şi compilaţia aniversară din următorul an cu piesa "Downbeat 80" este una dintre cele mai însemnate realizări ale sale. În dreptul lansărilor oficiale mai stă un EP numit "Aebinstuutgart" (2005, Acedia Music).

     "Prin 1996-1997 lucram la tot felul de colegi anumite beaturi pe computer şi visam la un pc bunicel, ce a apărut în 1999 la mine acasă. Computerul a venit, iar între timp am învăţat puţin acid pro, am făcut rost de tobe de pe cd samples şi tot aşa, uşor, uşor spre 2000-2001 deja tatonam Reaktor de la NI. Am cântat şi prin TMBase parcă în 2002. Au mai fost evenimente şi alte cele prin Timişoara, Bucureşti şi Cluj (pe vremuri chiar se ţineau şi era interes pentru aşa ceva). Am făcut idm mult timp dar m-am lăsat de ceva ani din varii motive, păcat că am pierdut o grămadă din trackuri. În fine, dupa 2003 am început sa lucrez în max/msp şi a fost o perioadă decentă. Nu-s multe de zis pentru că nu prea am avut vreodată dorinţa să încerc să ies în faţă sau să merg la events, plus de asta nu a existat talent în zona muzicală. Dar a fost o mare "nebunie" şi dorinţă "intrinsecă" de a manipula sunetul la nivel de matematică, de a vibra cu stilul idm între 1999-2005. Ce am mai făcut în ultima vreme din când în când şi aproape la mişto a fost ceva muzică drum n bass, old skool side, dar nimic concret."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !