joi, 17 noiembrie 2011

J&B lansează campania “City Remix”


     Bucureşti, 15 Noiembrie 2011 - J&B, whisky-ul celor mai reuşite party-uri, lansează în România campania „City Remix”, ca parte a unei campanii globale care presupune crearea unui „city track” compus din sunete reprezentative din diferite oraşe ale lumii. La nivel global, brandul colaborează cu renumitul DJ Russ Chimes, în timp ce pe plan local J&B va colabora cu DJ OptiCK.
     Campania J&B City Remix a fost déjà lansată în 13 oraşe din întreaga lume, oraşe în care J&B şi-a asumat rolul de a-i inspira pe toţi pasionaţii de muzică de calitate să creeze muzică în mod neconvenţional. Astfel, pentru a crea un “city track” local, consumatorii din România pot contribui facând înregistrări cu sunete reprezentative pentru oraşul lor şi trimiţându-le prin aplicaţia specială J&B City Remix iPhone App; pe pagina de internet dedicată (http://cityremix.startapartyhere.com) sau prin aplicaţia de Facebook (http://www.facebook.com/JBRomania).
     În România J&B dă startul campaniei City Remix începând cu luna noiembrie iar până la finalul lunii decembrie DJ OptiCK va selecta sunetele trimise de către consumatorii din întreaga ţară şi le va mixa împrumutându-le din beat-ul propriu, pentru a crea un soundtrack unic. Acesta va putea fi auzit pentru prima dată în cadrul unei petreceri exclusiviste J&B ce va avea loc în 2012, în Bucureşti.
     “Ideea de a prelua sunetele care te înconjoară şi de a face muzică din toate acestea mi se pare foarte cool. Toată agitaţia care ne înconjoară poate fi o sursă de inspiraţie şi totul poate fi transformat în muzică de calitate. Ceea ce reprezintă cu adevărat un pas înainte este faptul că acum putem să înregistrăm şi să edităm sunete care ne inspiră oriunde ne-am afla. Campania J&B City Remix dă ocazia toturor consumatorilor de a crea o piesă
împreună şi sunt cu adevărat nerăbdător să aud piesa din România” a spus DJ Russ Chimes.
     “Întotdeauna am fost deschis la provocări noi, mai ales dacă a fost vorba despre muzică, sau despre un proiect inovator, un proiect care te stimulează să depăşeşti barierele convenţionalului şi te apropie de publicul tău. Pe lângă faptul că este o provocare pentru mine ca artist să transform zgomotul oraşelor în muzică, Campania J&B City Remix le dă ocazia multora să devină artişti pentru o zi, să simtă vibe-ul oraşelor, să aleagă beat-ul are îi inspiră. Eu mă voi ocupa de restul şi sunt sigur de rezultat: Vom face istorie! ” a declarat DJ OptiCK.
     J&B şi-a construit reputaţia ca fiind whisky-ul celor mai reuşite party-uri prin organizarea de party-uri legendare în întreaga lume, în locaţii neconvenţionale iar campania J&B City Remix reprezintă pasul către o nouă etapă prin crearea de muzică neconvenţională

Despre J&B®

Încă de la apariţie, J&B a fost Scotch-ul “neconvenţional”, fiind asociat cu petrecerile, cu inovaţia şi cu o atitudine sociabilă. Începând cu Dean Martin şi Rat Pack, cei mai cunoscuţi consumatori de J&B în Vegas, până la vedetele moderne care dansează la evenimentele J&B de pe coastele Ibizei, J&B se află în centrul fiecărei petreceri reuşite.
     J&B Rare este Scotch whisky-ul numărul 1 în Europa şi al doilea la nivel mondial, având vânzări de peste 6 milioane de baxuri pe an. Compania Justerini & Brooks datează din 1749, când a fost atestată ca distribuitoare de vinuri rafinate şi de băuturi spirtoase. Whisky-ul J&B Rare Scotch, aşa cum îl consumăm astăzi, a fost realizat în ultimul secol, pentru piaţa americană de după prohibiţie. Gustul său echilibrat şi plăcut vine din îmbinarea perfectă a 42 de tipuri de cereale şi malţ.

Cele mai bune petreceri incep si se termina in mod responsabil
http://www.drinkiq.com
http://www.drinkaware.co.uk/

DJ OPTIK - BIOGRAFIE


Nume: Bogdan Moldovan
Vârsta: 31 ani
Locul naşterii: Miercurea Ciuc, România
Facebook/Dj OptiCK
soundcloud.com/djOptiCK
Twitter@djoptik
 

DJ OptiCK intră în categoria “A man on a mission!” Ca artist, a încercat în permanenţă să depăşească limitele unui tipar impus de un anume stil din muzică dance. Sound-ul marca OptiCK este este combinaţia perfectă: "friendly" pentru radio şi rupe orice ring de dans. Face parte din categoria "usual suspects" la marile evenimente dance, festivaluri, evenimente de club, performând pentru un public de la cateva sute de persoane, până la cateva zeci de mii de oameni.
     Pentru Bogdan Moldovan, aka DJ OptiCK, anul 1994 a fost anul unei interesante descoperiri personale: îşi putea distra prietenii punând muzica sa preferată. A reuşit, cu timpul, să se ocupe de warm-up pentru nume ca Tommy Serano şi Azzido da Bass sau Lee Burridge, in Colours Club, în 2001, Misja Helsloot şi Marc Van Dale, în cadrul a două evenimente Amsterdam Zone Party, în 2002, James Zabiela şi Jan Carbon, în La Mania Club, în 2002, Satoshi Tomiie, în 2002, John Creamer şi Lee Burridge, în 2003 (Hysteria Parties), Omid 16B, în La Motor Club, în Mamaia, în 2004, DJ Tonka (Liberty Parade 2006), Paul van Dyk, Fatboy Slim, Satoshi Tomiie, Hernan Cattaneo, Nick Curly, Carl Kennedy, Dennis Ruyer, Anthony Collins, Audiojack, Simon Baker, Nic Fanciulli, Doc Martin si multi multi altii.
     DJ OptiCK este, printre altele, şi unul din iniţiatorii celui mai important festival outdoor de muzică electronică din România, Liberty Parade, manifestare începută în Capitală, în 2000.
     De atunci, în fiecare an, DJ OptiCK a fost unul dintre organizatorii evenimentului care a atins cote inimaginabile, atât pe plan naţional, cât şi internaţional. Totodată, OptiCK realizează an de an imnul acestui eveniment. De altfel, Imnul Liberty Parade 2006, "Feel Good", poate cel mai cunoscut din cele produse până acum, a intrat în difuzare la "Essential Sellections", emisiunea realizată de Pete Tong, la BBC Radio 1. Ca release oficial "Feel Good" a fost lansată cu Wasted Youth, Australia şi Roton Music România. De asemenea, imnul Liberty Parade din 2009, realizat de OptiCK & Vibers feat. Tara McDonald a obţinut distincţia de “Cea mai bună producţie muzicală (electronică) din România”, în cadrul Nights.ro Awards.
     Despre OptiCK se mai spune ca este unul dintre DJ-ii care reuseste sa isi faca publicul sa iubeasca muzica electronica, sa vina in club si sa aprecieze un act de calitate. Aceasta pasiune si "pornire" s-au materializat in "Next Level”, un concept cosmopolit de clubbing ale carui beat-uri sunt la fel de relevante astazi, asa cum erau si in ziua in care a fost lansat.

DJ RUSS CHIMES - BIOGRAFIE


Nume: Russ Chimes
Vârsta: 25
Locul naşterii: Londra, Anglia
Twitter: @RussChimes
Facebook/RussChimes
soundcloud.com/russchimes

     Deşi s-a lansat de puţină vreme pe scena muzicală, Russ Chimes este recunoscut ca fiind unul dintre cei mai talentaţi tineri DJ din ultimele 12 luni. Russ Chimes a creat déjà remixuri de succes pentru unii dintre cei mai cunoscuţi DJ şi artişti ai momentului, inclusiv Mark Ronson, Booka Shade, Kelis. Cea mai cunoscută colaborare de până acum este remixul după hitul “Starry Eyed” a lui Ellie Goulding, care s-a bucurat de difuzare pe plan global şi care are până în prezent 2.3 milioane de vizualizări pe YouTube. Russ începe să devină o prezenţă constantă la evenimente şi festivaluri de muzică din întreaga lume, printre care se numără: Slottsfjell Festival, Norway şi Lovebox, England, Space, Ibiza.
     Russ Chimes s-a născut la Londra, este un producător, remixer şi DJ care s-a lansat în blogosferă la finalul anilor 2000, când Discodust, cunoscutul blog de MP3-uri, i-a postat unele dintre primele sale producţii: “Afterburner,” “Mulsanne” şi “She’s Got The Heat”.
     Beatul energic şi uşor de recunoscut al lui Russ şi groove-ul irezistibil s-au întrepătruns pentru ‘Midnight Club’, primul său EP cu materiale originale, care a fost lansat recent pe Eye Industries, însoţit de un film în 3 parţi - regizat de premiatul regizor Saman Keshavarz de la SXSW - o combinaţie care a ajutat la promovarea rapidă a numelui său şi care a ajuns déjà la 800.000 de vizualizări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !