luni, 27 martie 2017

Un nou proiect: La Onuca - blog de promovare a produselor traditionale si artizanale romanesti

     Suntem un cuplu de medici, sot si sotie. Suntem pasionati de tot ce este traditional, clasic, vintage. Onuca a crescut la tara, cu lapte de bivolita, cu "groscior" si cu toate branzeturile si produsele din carne specifice romanilor. Asadar, dintotdeauna am fost "de-a pamantului", ne-am simtit in largul nostru sa traim viata simplu. Intr-o lume tot mai "infestata" la nivel de piata alimentara, am fost si mai interesati de a manca sanatos, de alimente produse "bio", o data ce am primit minunata veste ca vom avea un copilas. Intrigati am fost de asemenea de faptul ca, traind temporar intr-o tara occidentala, priveam cu invidie cat de bine si frumos sunt promovate sutele de produse traditionale, inedite, cat de mult sunt incurajati artizanii sa produca si sa intervina pe piata alimentara. Ne spuneam: "noi nu avem atatea si atatea branzeturi de fel si tip, carnati, si atat de multe alte produse din carne de porc?". Insa, din pacate, nu sunt promovate, nu sunt recunoscute la nivel european si unele nici macar la nivel national. Si am inceput sa cautam, sa incercam, si asa s-a nascut si proiectul "La Onuca", care isi propune sa va ofere o imagine de ansamblu asupra existentei acestor tipuri de produse in tara noastra, sa ofere o critica pozitiva sau negativa asupra lor, sa formam un fel de "harta" si, de ce nu, sa aducem la un loc oameni care impartasesc aceiasi pasiune si placere de a manca sanatos produse traditionale si artizanale romanesti. Daca doriti sa ne trimiteti o vorba buna, sau o critica, va asteptam cu un mesaj la:


laonuca@yahoo.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !