luni, 28 ianuarie 2013

You're Terribly Late - The Killing Distance [2013]

     Acesta este primul meu post pe anul 2013 şi observ cu oarecare bucurie că, deşi am cam abandonat lupta cu morile de vânt, iar EBRo-ul va continua ca un oricare alt blog, o simplă pagină unde o să-mi aşez periodic gândurile şi voi împărtăşi preferinţele mele muzicale, totuşi voi îl urmăriţi în continuare şi sunteţi aproape. Pentru asta meritaţi un mare "La mulţi ani !", iar mai departe promit să golesc aici ocazional, când îmi permite timpul, desaga cu descoperirile muzicale şi noutăţile peste care mai dau. România este un sistem prea împuţit în care să faci lucruri bune.




     Am dat peste un material destul de interesant, lansat la începutul acestui an de către Costea Mihai. Pe el l-ai mai putut asculta sub monikerul The Ghost Of 3.13, chiar pe una dintre compilaţiile promovate anul trecut de către ElectroBlog Ro. Acum se pare că a trecut la schimbări, dar doar la suprafaţă, pentru că substanţă a rămas în mare parte aceiaşi. Nici nu era cazul să umble la ingrediente, pentru că face treabă bună.
     "The Killing Distance" urmează o linie captivantă, bine construită, care demonstrează că a fost compus şi organizat cu cap. Astfel am identificat o pantă ascendentă, coordonatele fiind date de primele trei piese din cele şapte. Un ambiental plăcut, profund, cu elemente din muzica clasică, în care pătrund începând cu track-ul "Years" tot mai multe glitch-uri, pad-uri, efecte IDM. O călduroasă lume dark, un paradox. Punctul culminant este atins în dreptul piesei "Endings", o desfăşurare de forţe şi zgomote, după care se revine treptat, asemeni unui ciclu al vieţii, în punctul iniţial, aşezându-se liniştea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !