vineri, 19 octombrie 2012

Biografii/Discografii: Violent BackPropagation



     "BackPropagation este un algoritm de antrenare pentru retele neuronale. Invatare pentru roboti. Folosirea violentei in procesul de invatare al robotilor nu numai ca nu foloseste la nimic, ar fi de-a dreptul penibila. Nu vad de ce ar fi altfel la oameni. In afara cazului in care violenta e mimata intr-un scenariu BDSM. :)
     Compun muzică din 1996, în acea perioadă foloseam Impulse Tracker și participam la demo party-urile care se țineau în acea vreme, Reunion și Dracula XMass Party. Din 2002 am renunțat și mi-am reluat pasiunea pentru muzică electronică în 2010, atunci când am descoperit scena de EBM/Industrial/Dark Wave și am înființat singur proiectul electro-industrial Violent BackPropagation. Primele piese VBP au fost difuzate la București FM în rubrica de dark wave a Vivianei Ball din emisiunea A La Chart Week-end. Au urmat difuzări la Dark Essence Radio în Australia și 1Radio în UK. Piesele VBP au fost o prezență constantă la petrecerile Tanz Die Revolution din București. Primele apariții oficiale au fost cu remixuri pe albumele Scream Machine - Blender, Cybershroom - Neon Tequila (Overdose) și Free Therapy - Deviant. În vara anului 2012 intenționez să lansez un prim EP, "Change The Future", care va conține 5 piese originale și două remixuri făcute de artiști străini."


     Lars a contribuit cu o piesă pe una dintre compilaţiile "ElectroBlog Ro - The Future", pe care vă invit să o ascultaţi în cele ce urmează.


Un comentariu:

  1. Multumesc,

    Intre timp am facut release la EP, este aici:
    http://violentbackpropagation.bandcamp.com/album/change-the-future

    RăspundețiȘtergere

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !