sâmbătă, 20 octombrie 2012

Biografii/Discografii: DJ Shock




"Am început să produc muzică în 2003, ambient şi breakbeat. Aveam 15 ani pe atunci. Inspirat de producţiile lui James Bernard (Propellerhead/Reason) am trecut prin majoritatea genurilor de muzică electronică, dar de fiecare dată m-am întors la acelaşi breakbeat <condimentat> cu efecte de trance şi ambient. Până în prezent am produs aproximativ 300 de piese, fiecare cu povestea ei. Aşa îmi <scriu> eu memoriile.
     Ca DJ am început ceva mai târziu (nu mi-a plăcut ideea de a lucra cu piesele altora). Prima dată am mixat în SubBufet alături de DJ Vasile pe 5 iunie 2009, ca raspuns la un demo pe care i l-am trimis la Zona Liberă (Radio Guerilla). Din iunie până în octombrie am mixat în fiecare marţi în Stamba Cafe, ramură underground a clubului Suburbia (am realizat o <emisiune> live săptămânală numită Breakbient, în care mixam breakbeat şi trance). În noiembrie 2009 am fost invitat din nou de DJ Vasile în SubBufet să îmi prezint producţiile (ultimele trei albume).

     Din ianuarie până în iunie 2010 am mixat în Base Cafe (o altă <emisiune> săptămânală, axată pe tot ce ţine de breaks). Pe 8 aprilie 2010 am mixat din nou în SubBufet ("Florida Connections", cu producţii breakbeat şi electro din Florida - Dynamix II, Jackal & Hyde şi James Bernard, producătorul de demo-uri al Propellerhead Software). Tot în aprilie am trimis un demo la Skunk Predatorz (Deva).
     În mai 2010 am realizat patru demo mix-uri, unul pentru Studio Martin, la cererea lui DJ Niki4, unul pentru Thrancians/Spacesheep, la cererea lui DJ Latam, unul pentru Gojira şi unul pentru Scarcity Records (Mesmer).
     Pe 24 iunie 2010 am mixat open-air, la terasa Baraka, în Herăstrău (4 ore de breakbeat, 2-step şi electro). Pe 30 iulie 2010 am mixat în Timişoara, la House Parade 2010, pe scena Base Sound FX by AnonimTM, alături de Newgotty şi Dudu.
     A urmat o pauză de mixat, ocupându-mă exclusiv de producţie. Pe 26 decembrie am mixat un set de breakbeat, ca special guest, la "Future Drum&Bass & Dubstep 2" în Club Manana (Brăila).
     La începutul lunii ianuarie am iniţiat un proiect de hip-hop alături de MC PaciN2 (fost membru al trupei Secta), în calitate de producător şi DJ. Ca artist solo fac tot posibilul să readuc ideea de breaks (de la nu-breaks la progressive breaks, breakbeat, 2-step, breakstep, electro etc.) în atenţia publicului.
     În urmă cu câteva luni am prezentat o emisiune săptămânală cu şi despre breakbeat la Radio CBU (organizatorii Fusion Festival-ului). În luna iulie ar fi urmat să mixez în cadrul Fusion Festival-ului, dar am ales să ţin un concert în oraşul natal (Brăila). Au urmat Adrenalin OD 3 şi 4, unde m-am ocupat de warm-up. Apoi am organizat două concerte în Brăila (unul în Manana, altul în club Progresul). În ultima vreme am renunţat la concerte în favoarea familiei, a job-ului, a facultăţii."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !