miercuri, 26 septembrie 2012

Deja mă zgârie pe creier vinilurile astea exclusiviste..

     O vreme am apreciat. Ziceam că e minimalist, e inteligent, e matur, e de calitate. Profi. Însă, încep să mă zgârie puţin pe creier. E deja cunoscut grupuleţul a cărui nume, din respect, nu doresc să îl pronunţ, pentru că întradevăr fac lucruri mari, dar au adunat prea mulţi puşti pe care îi promovează la fel de "exclusivist" şi extravagant ca pe ei însuşi, însă nepotrivit din punctul meu de vedere. Nu prea văd de ce aş onora un preţ piperat pe două piese care nu trec de bedroom, fie ele cât decât drăguţe la ascultare, dar totuşi monotone. E altceva când vine un Rhadoo, Raresh, sau un Inspirescu cu o piesă experimentală, ciudată, minimalistă, pe care numele deja o ridică şi e altceva când apare un newcommer pe care îl ţi cât mai ascuns de reţelele de socializare şi de promoteri, îi dai o tentă "exclusivistă" şi te aştepţi ca lumea să le cumpere muzica. Subiectul ăsta îmi aduce aminte oarecum de o discuţie deloc plăcută cu o domniţă puţin arogantă, reprezentantă a grupului despre care vorbeam, care se arăta foarte indignată şi nepoliticoasă că am dezvăluit pe blog "un mare secret" referitor la cine a produs un vinil gen "Unknown", "Unreleased", "Untitled" sau mai ştiu eu ce alte "mistere" de astea de marketing.
     Una peste alta, Priku. Nou EP la All Inn Records.


     "Priku delivers the 9th piece of All Inn Black series. Two perfectly composed long tracker come front us. "Morning Haze" sounds like a real classic; a compound of infinitely running repetitive rhytmhs and charmful deepness of the light chords. On the flip side a smooth beauty smiles to us in the picture of "Spiritu Haret". Excellent materials. "

Released by: all inn black 
Release/catalogue number: aiblack009-6
Release date: Sep 26, 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !