vineri, 4 mai 2012

Biografii/Discografii: Roli Breaker


            Roli Breaker, sau DJ Clau cum a mai fost cunoscut la începuturi, a debutat cu ocazia unei petreceri în clubul MV din Timişoara, alături de vechiul său prieten şi colaborator, Dudu. Cu acesta a pus umărul la înfiinţarea asociaţiei AnonimTM.

            “Tot parcursul din scenă l-am petrecut alături de brandul AnonimTM, pe care l-am înfiinţat cu Dudu. AnonimTM defapt s-a înfiinţat o dată ce am confecţionat nişte boxe împreună cu doi buni prieteni şi le-am pus la bătaie în diverse locaţii. De la început am fost atras de toată paleta muzicii, de la dnb la 2 step, breakbeat şi garage."

            În ce priveşte tehnica folosită nu este una foarte sofisticată, mai clasic, cu două Technics MK 2010 şi un mixer. A pus muzică pe tot cuprinsul ţării la toate festivalele importante precum TMBase, Peninsula, Delta şi altele, însă cel mai bine s-a simţit "acasă".
           
            "Mi-a plăcut să văd evolia scenei timişorene unde am crescut."

            Ca şi producător muzical nu s-a implicat foarte mult. A semnat o singură piesă pe variantă refăcută a albumului "Dispersia" a celor de la Brigada Artistică Urbană, în anul 2003.
            În prezent nu mai activează pe scena muzicală, trăieşte peste ocean, în Canada.
           
            "Scena muzicală electronică s-a schimbat radical după aparia suportului digital şi mi se pare că denumirea de dj s-a schimbat radical şi nu mă mai regăsesc."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !