marți, 22 noiembrie 2011

TiPtiL, formula completa



     După un concurs palpitant, cu o preselecţie exigentă şi o finală fabuloasă, concretizată într-un spectacol incendiar, în care cele patru concurente alese dintre cele care au venit la casting, au făcut dovada calităţilor lor indiscutabile, făcând extrem de dificilă alegerea uneia dintre ele, după analiza atentă a tuturor înregistrărilor audio şi video, în sfârşit, cei patru TiPtiLi şi-au ales colega.
     Astfel, cu unanimitatea voturilor membrilor trupei, Andra Covaleov va fi de azi, alături de Raluca, noua voce de la TiPtiL.
     „Ce aduc eu nou?! ...Cred că aduc veriga care închide cercul. Serios acum, chiar aşa simt. Sau latura care închide pentagonul. Nu pot spune că aduc energie sau talent sau fun sau good vibe sau muzică bună, pentru că treburile astea erau deja la TiPtiL. Eu vin şi întregesc toate aceste ingrediente. ”, spune Andra.
     Noua membră TiPtiL are 32 ani şi este asistent universitar la UTCB şi la Universitatea de Arhitectură „Ion Mincu”. În timpul liber, Andra se mai ocupă cu designul interior, participând chiar la un concurs de design la Prima TV.
     De un an şi jumatate s-a apucat de cântat, prin cluburi, alături de Puiu Pascu, Virgil Popescu şi Titi Herescu, iar de curând, a participt la showul Vocea Romaniei, până în faza „battle”, făcând parte din echipa Loredanei. Andra are o voce putenică, dinamică şi o personalitate colorată căreia îi place, ca şi nouă, ... haosul organizat, aşa cum a declarat la preselecţia organizată de TiPtiL.
     Experienţa cu castingul TiPtiL ... a fost fix ceea ce trebuia. Un concurs cu melodii care îmi plac, cu oameni pe stilul meu, cu un scop final foarte dorit. M-am simţit foarte bine pe scenă împreună cu TiPtiLii şi când s-a terminat abia aşteptam să mai continuam. Dar am timp acum să mă manifest.” spune Andra Covaleov, proaspăta TiPtiLoaică.
     Prima apariţie a noii formule TiPtiL va fi la concertul ce va avea loc vineri, 9 decembrie la restaurantul urban Madame Pogany. Detalii în curând.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !