sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Biografii/Discografii: Esemdi




    In spatele monikerului Esemdi se afla Mihnea Catalin Berechet, din Buzau. A inceput sa experimenteze la doar 11 ani, mai exact in 2004, "jucandu-se" cu diferite DAW-uri.
    Cinci ani mai tarziu a venit si primul release oficial, la un label din USA, lansand piesa "Nimic". In 2009 a inceput si cariera de dj, in Bucuresti. Stilul muzical adoptat este incadrat in tech-house, dub, dar se intinde chiar si pana in sfera trip hop sau breaks.
    O data afirmat atat ca producator cat si ca dj, a semnat peste 50 de piese si a lucrat cu sau pentru nume mari ca Deadmau 5, Carl Cox, Fedde Le Grand si Martin Solveig.
    Incepand cu 2010 a luat productia muzicala in propriile maini si a pus bazele labelului Esemtrax, laudat de agentii cu profil ca Ohm Magazine, DJ Mag, Beatportal sau Future Music. Is "set to do big things in this everchanging industry". Aici au lansat pana in prezent artisti ca: Ciupy & Mihai Bejenaru, Dannidat, Derek & Occi, Lopezhouse, Marcus Sur, Plusculaar, Rogereanu, Sanophone, Sarp Yilmaz.

     Esemdi a fost de asemenea semnatarul unei foarte frumoase piese pentru compilaţia aniversară lansată cu ocazia celebrării unui an de existenţă a site-ului ElectroBlog Ro, numită „127”. Compoziţia este de o calitate şi maturitate a soundului de remarcat, a fost realizată destul de simplist, după buget modest, cu un laptop, o placă audio de buzunar şi o pereche de căşti in-ear de telefon. Însă această simplitate tehnică şi naturaleţea soundului, respectiv tenta organică, fac din „127” o piesă de netrecut cu vederea şi din Esemdi un producător cu viitor. În ce priveşte stilul, „unii zic dubstep, unii downtempo, să zicem esemstep”.



     „Piesa am început-o prin noiembrie 2011, după ce am primit o bucată de pian de la un bun prieten, Matei Oprea. Ideea pentru elementele de bază mi-a venit repede, iar în cateva ore aveam deja tobele, linia de bass şi alte elemente mărunte. Am prezentat piesa netereminată câtorva oameni, care au fost foarte plăcut surprinşi de ce au auzit. Pentru o lună proiectul piesei a zăcut undeva pe hard disk, până mi-am adus aminte de el şi am zis să-l termin. Principala sursă de inspiraţie a piesei a fost singurătatea din perioada aceea, peste care am trecut cu bine în cele din urmă.
     În momentul de faţă lucrez la un EP, sper să iasă ceva mai diferit. Am început acum câteva luni lucrul la un album, dar nu ştiu exact când va fii gata sau... dacă va fii gata. Şcoala îmi ocupă majoritatea timpului, dar e timp destul pentru muzică, zic eu.” (Esemdi)

    Un an mai tarziu a plecat in UK pentru studii si a inceput munca la primul sau album. Cu o asa escaladare puternica in asa scurt timp, sunt asteptate lucruri mari din partea lui Esemdi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !