joi, 21 iulie 2011

ElectRo Exclusives - No. 005: Ion (N-am Studios Showcase)



     ElectroBlog Ro gazduieste un showcase marca N-am Studios, cu nume precum Ion, Aneb, Andrei Dinescu, Piti sau Minus. Mai multe despre mix, stilul abordat si piesele ce se gasesc in acesta, povestioara lui, ne spune chiar Ion Dumitrescu, cunoscutul nume din duo-ul Minus & Ion.



     "Am inceput sa locuiesc in N-am Studios acum vreo 4-5 ani. Selectia de fata cuprinde sesiuni live, fragmente si trackuri nelansate la apa din aceasta perioada indelungata. Showcase-ul incepe cu niste improvizatii recente (ce poate vor deveni piese in sine) cu Horatiu S (aka Aneb) cu 2 drum machine-uri si rolandurile jx-8p si juno 60 in tandem pe langa care am tras ulterior vocea si vioara lui Andrei Dinescu, minim editate si cu un bass adaugit pe ici pe colo. Dupa care avem Concentration Band cu Andrei D, Horatiu, Piti (Eugen Imecs) si subsemnatul. Din zecile de sesiuni cu Minus (de unde ar fi trebuit sa iasa un nou album... care se va lasa asteptat mult timp cred) am ales doua bucati dupa care, la final, versiunea augumentata a Concentration Band cu Bogdan (vioara) si Marian (sax) - cei care fac deliciul Stelei de Mare pe Future Nuggets - isi arata ultima progenitura sonora. E pe acolo si un track pe zona new-disco care va iesi anul asta, sper. Recunosc ca a disparut orice picior de VST din N-am studios si m-am concentrat pe surse audio luate de pe okazii si nu numai... orgi si pseudo synth-uri ieftine care ofera sute de sunete pe care le poti manevra cu placerea generata de scufundarea in zgomotele trecutului. Sunete cu istorie repuse in functie, convertite, filtrate etc., incerc o dinamica organica. Mi-am dat seama in timp ca e greu sa definesc stilurile si genurile care ar contura marca studioului, toate plutesc fara sa fie sublimate, in functie de universul sonor pe care il tot construiesc in jurul meu ascultand chestii atat de variate (rockabilly, prog, italo, house, new-disco, dub, techno, afro-beat, manele). Las pe altii sa incadreze in categorii, desi ma preocupa si pe mine chestia dar sunt "in progress" si e putin mai greu in momentul asta. Ma atrag si manelele in ultimul timp si multe alte chestii pe care le-as fuziona cu placere :) ."

Bio Ion

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !