miercuri, 1 iunie 2011

Dark Clover Records prezinta un nou proiect ambient/electronic: ESV Black (LT)



     ESV Black (Ernestas Simonovic) este un tanar producator de numai 22 de ani din Lituania care se alatura proiectului “We are all on the same .wav” al label-ului Dark Clover Records cu primul sau EP ambient/electronic, “Solis”.
     “Prima data am ascultat drum&bass prin 2005 si imediat mi-a captat atentia si mi-a starnit curiozitatea - curiozitatea legata de modul cum se creeaza aceasta muzica. La inceput m-am apucat sa ma documentez citind mult pana sa ma apuc efectiv de treaba. In 2006 am incercat sa creez ceva pe cont propriu dar nu a iesit cum ma asteptam asa ca m-am intors la partea teoretica. Cam prin 2008 am finalizat primul proiect de care eram multumit (la acea vreme) si de atunci am incercat ca fiecare productie noua sa fie mai buna decat precedenta. Mi-am dezvoltat si continui sa-mi dezvolt tehnica pentru ca am exersat mult la acest capitol.
     Am atat de multa energie in corp incat am decis sa o transfer in muzica. Muzica mea e “dark” pentru ca e cea mai buna metoda de a exprima cum percep schimbarile si ceea ce se intampla acum in viata mea. Pentru mine, inspiratia inseamna dragoste si vivacitate. In fiecare zi traiesc, simt si vad ceva nou - mai tarziu, aceste trairi vor da nastere unor idei noi in muzica mea.” (ESV Black)
     Ca o confirmare a evolutiei sale artistice, in 2010, Dub FX a ales remixul facut de ESV Black pentru piesa “Wandering Love” ca fiind cel mai bun in cadrul unui remix-contest propus de artist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !