sâmbătă, 5 martie 2011

Biografii/Discografii: OK Corral


     Proiectul OK Corral a fost prefigurat în anul 2004 de către Tiberiu Jakab aka Vania (Bucureşti) şi Andrei Ioncică aka Midy (Constanţa). Midy a fost la început un duo, format din Andrei şi Sandu Mihnea în anul 1995, care aborda o paletă largă de muzică electronică şi s-a bucurat de succes în special cu piesa "Pasta de Dinţi".
     Tiberiu activa de ceva timp şi el în domeniu. A trecut serios la fapte din anul 2001, iar cinci ani mai târziu se găsea rezident în clubul Studio Martin. De-a lungul timpului a mai desfăşurat activitate publicistică, semnând diverse editoriale şi articole la diverse reviste şi site-uri de profil.
     Vania şi Midy au pus bazele împreună în anul 2006 labelului Groove++, unde au lansat pe lângă piese propri, cele ale unor producători autohtoni precum 360°, Dan Habarnam, G.I.C. sau Toygun. S-au remarcat şi în cadrul caselor de discuri Blaufin Records, Skills Records şi ShutDown Audio.



      „Era miercuri, 2008 parcă şi eu mă îndreptam către Martin. Cine p**a mea se duce miercurea în club? Adevărat că nimeni, erau maxim 10 oameni în public (prieteni ai participanţilor) şi 20 digei pe margine, toţi prezenţi la mirobolantul concurs de digei ce se desfăşura la Martin pe seri diferite dedicate fiecărui gen de muzică electronică.
      A venit într-un final, după multe păcăneli kitch-iste şi stress suportat de mixerul casei, rândul meu… eu, treisutesaizeciul, să arăt juriului de ce sunt în stare şi dacă tot era seară de minimal techno, m-am gândit eu că e o idee bună să bag numai Detroit. Aşa m-am cunoscut cu Vania (el era în juriu).
     Am păstrat legătura, am vorbit, i-am zis că mă apucasem şi eu de aproximativ un an de produs şi i-am trimis câteva eforturi primitive, printre care vreo două-trei piese ok-ish. Între timp, Vania & Co. a fondat Groove++, un label autohton chitit pe techno. M-a invitat la un party sub brand-ul acesta, am cântat bine şi când eforturile mele ca şi producător au început să se concretizeze în ceva muzical am scos o piesă la ei, intitulată “Foarte Ce”, pentru că la vremea aia nici eu nu înţelesesem exact ce am făcut. Dar piesa a rămas best seller în label
câteva luni bune.
     Restul este istorie, adică nu mai ştie nimeni ce s-a întâmplat.” (360° aka Treisutesaizeci)



     Apoi au pus bazele grupului OK Corral în anul 2008, prin cooptarea lui Thornado (Danciu Bogdan, Bucureşti). Midy a mai colaborat doar pentru puţin timp în studio alături aceştia, după care a părăsit proiectul.
     Bogdan a început să mixeze în anul 2002, iar un an mai târziu a colaborat alături de cei din crew-ul Synthplants, cu care a organizat numeroase evenimente de succes. S-a implicat de asemenea în promovarea muzicii electronice la nivel local cu cei de la Foo Events.
     Stilul abordat de către OK Corral este unul foarte interesant, total diferit faţă de ceea ce este obişnuit în peisajul muzical românesc, o combinaţie de electro, idm, techno şi trance, un aer cosmic, futuristic, cu siguranţă unii dintre cei mai respectaţi artişti ai prezentului.
     Cel mai notabil release este ep-ul “Pink Shue”, lansat în anul 2010 la Beef Records, care a cuprins şi remixuri semnate de nume mari precum Shades Of Gray şi Jori Hulkkonen.
     Anul 2010 a adus o schimbare în stilul adoptat, orientându-se spre funk şi disco, cu noi materiale pentru cei rămaşi fideli.


Vania & Midy


2006: "Endorse" EP, Groove++
2006: "Friction Addiction" EP, Groove++
2006: "Coil" Single, Skills
2007: "Iso Dolls" EP, Groove++

2007: "Yellow Fever" Single, Skills
2008: "Rebirth" EP, Blaufin

2008: "Nabr" Single, Shutdown Audio



Thornado

2007: "5000 Reasons" Single, Groove++



OK Corral

2007: "Anakin" EP, Groove++
2008: "Planetarium" EP, Craft Music
2008: "Romania" Single, Great Stuff
2009: "Pink Shue" EP, Beef

2009: "Inner" Single, Skills
2009: Remix for Aeromaschine "Dubonnet Cocktail", Circle
2010: Remix for Jules & Jazper "Romantze" feat Victor M, Diva




Tags:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

If you liked the articole leave a comment here. Your feedback is highly appreciated !